Wednesday 12 September 2012

mungkin ini yang TERBAIK !

Views
 
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِاارَّحِيم
In the name of Allah, the Most Gracious and the Most Merciful.
السلام عليكم

FRUST? KECIWA? SEDIH?
OHOI ! dah 20 tahun da umur awak tu cik kak ! stay kool bebeh. 
alah,
ada hikmah tu setiap apa yang terjadi. ingatlah, ALLAH takkan pernah sesekali menganiaya hamba-hambaNYA ! hooyeah ! 
nah , ayat dr surat chenta ALLAH kpd kita ; (* kita -i mean semua org pernah laluinya kan?)
"janganlah kamu bersikap lemah , dan janganlah pula kamu bersedih hati, padahal kamulah orang-orang yang paling tinggi darjatnya, jika kamu orang-orang yang beriman "
surah Ali-Imran :139  
see ! osem tak DIA ? siap pujuk kita lagi. jangan sedih2 sgt. eh ! aku tak sedih k.keciwa jak. lalala~
but never mind. mybe ALLAH dah aturkan jalan cerita dan pengakhiran yg istimewa buat aku. 
ter feeeling plak. dah macam mood bercinta . koff! koff! SILA BATUK JAUH2 !. 
 
ok, jangan silap paham. nanti ada cakap aku frust bercinta plak. kemon lah ! tak de nya. bnyk lg bnde penting aku nk pikir. inchik assngmnt duk panggil date tetiap malam je. nasib ada sister2 chumel yg mengingatkan aku setiap masa tentang tugas aku kt muka bumi ni. hooyeahh!
pfft! saya harus bergegas ke medan ilmu skrg. 

salam alaik, 
  

No comments:

Post a Comment