Saturday 8 September 2012

ALLAH knows !

Views

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِاارَّحِيم

In the name of Allah, the Most Gracious and the Most Merciful.
السلام عليكم
whoever i love, only GOD knows !
 seems saya rasa saya masih muda belia dan masih belum layak menjadi zaujah (isteri) sesiapa, maka dgn itu, hentikanlah kata2 yang berbaur fitnah yg saya ini milik sesiapa. 
saya insan biasa.  masih merangkak, berguling, berjalan dalam gelap untuk mengintai peluang mencari ilmu. mempersiapkan diri bertemu Kekasih teragung :)
STOP ! the time will come if ALLAH izinkan . 
insyaALLAH.
"ALLAH tak bagi apa yang kita mahu, tapi ALLAH bagi apa yang kita perlu "
and aku rasa, buat waktu ni, priority aku lebih kepada memburu waktu, komitmen kpd ilmu, tarbiyah, menyampaikan dan sebagainya. 
kelak pasangan kamek, ALLAH tentukan. tapi bukan skrg. dan dimana pon bakal encik suami saya, semoga anda pon mengejar komitmen akhirat dan dunia seimbang ya!
wassalam.

No comments:

Post a Comment