Wednesday 19 September 2012

kerana DIA, aku mengerti.

Views
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِاارَّحِيم
In the name of Allah, the Most Gracious and the Most Merciful.
السلام عليكم
tiba-tiba pelupuk mata aku terasa basah. Ah ! sudah. kenapa aku menangis ? entah. persoalannya aku rasa seperti half of my soul dah berlalu pergi. macam-macam benda aku fikir. waktu macam ni la, emosi selalu tak stabil. dulu aku tak pernah macam ni. alahai, ALLAH baru uji macam ni pon dah cepat melatah. dush ! dush ! tembak terus ke hati.
dan baru aku perasan. semua nya takkan jadi tanpa sebab. sebab utama ialah DIA nk kita kembali kat dia. agree ! aku tak tipu. terlampau bnyk perkara superb yg jd kt aku dr sekecil-kecil perkara hngga yg tak terjangkau dr minda. hanya kerana nikmat SYUKUR ! ALLAH ! ALLAH ! ampunkan aku T.T
 
ASTAGHFIRULLAHALAZIM :'(
ALHAMDULILLAH :)
 SUBHANALLAH ! 
 
jadikan hari ni lebih baik dr semalam ya ALLAH ! moga Kau mudahkan urusan aku. amin.

No comments:

Post a Comment