Saturday 25 August 2012

Sabah ! manyak cantik wo!

Views
assalamualaikum w.b.t.
undefined! undefined!
allahumasolliala saidina muhammad


tetiba aku rasa nk p blah2 borneo nu. especially SABAH :) manyak cantikk kot. even aku pnah pergi waktu sekolah rendah, lawatan JPN P.PINANG, aku still admit sabah tu cantik n anggun. tambah2 plak bila kwn aku yg asal dr Sabah ni asyik duk post je gambar2 menarik kt sana. teruja cek! ok, pengarah. dengan RELA HATI saya mau posting di borneo. biar lah kne balik naik belon panas ke . slagi aku bukan milik org, slagi tu aku nk merantau. InsyaALLAH. mak abah, kakak p mngajaq ja. panjang umo sampai la Sabah. :)

ni gambar pemandangan mountain kinabalu dr Kundasang. nice kan?
pengarah! pengarah! ada tak sekolah rendah kt kawasan ni?
=,='
 source: c dul . kaki kamera yg ohsem! thanks.

actually, memg best dapat merantau tmpat org. tp aku masih belum dapat kesempatan nk merantau. ALLAH KNOWS BEST kan? dr sek rendah smpi sekarang, still di bumi Penang. agaknya DIA tahu yg tanggungjawab aku besar kot kt sini. ok, tanam iman plus inchik tarbiyah cukup2 dalam hati, then baru ALLAH hantar jauh2 nk ajak org lain. gulp! indeed bukan?

"Ya Rabb! peliharalah hati-hati kami. titipkan kecintaan kami kpdMU setiap hela nafas kami Ya Rabb". amin.

No comments:

Post a Comment