Monday 5 November 2012

perpisahan

Views



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِاارَّحِيم
In the name of Allah, the Most Gracious and the Most Merciful.

  السلام عليكم


andai ini takdirnya.
aku redha.
ALLAH sebaik-baik perancang. DIA punya aturan dan rencana sendiri.

awak buat saya jatuh cinta pada dakwah dan tarbiyah :)
even suatu masa dulu, saya pernah jauh dari ni. jauhhhhh sangat.
rebel dengan diri sendiri. mau jadi orang lain. jiwa memberontak.
tapi aturan ALLAH itu indah. 
DIA pertemukan saya dengan awak, kak Anis, kak bahijah and akak2 yg bukan lagi saudara seagama bahkan saya dah anggap mcam saudara kandung sendiri.
hebat ukhuwah tu kannn? kerana detik itu, hidup saya berubah 360"
tereksiden terhantuk dengan dakwah dan tarbiyah.
menjentik hati ni nak belajar erti D&T.
pengorbanan, cinta, dan segala-galanya.

"ukhwah bukan hanya pertemuan empat mata semata-mata tetapi ikatan dua hati yang saling menguatkan "

selamat berjuang di luar sana. jadilah pendidik yang berguna kpd agama, bangsa dan negara. aduh! dah terasa bahang2 rindu . huhu.

ya ALLAH, jagakanlah mereka dlam pengawasanMU sentiasa. aku sayang mereka kerana ALLAH.





ok. sumpahh! perjalanan jauh lagi. i miss you kakaks! hehe. 

No comments:

Post a Comment